新春 アンサンブルの愉しみ【novchanさんの健康管理カラダカラノート】

トップ>メンバー検索>novchanさんのトップページ>記録ノートを見る>新春 アンサンブルの愉しみ
09年01月25日(日)

新春 アンサンブルの愉しみ

< 休息日  | 靴のかかと >
I went to the Phoenix Hall at Osaka.
I heard the piano trio and the piano quintet for the first time.
Those were wonderful and impressive.
I'm sure that it is very good to hear the live performance.

アンサンブルを聴いたのは初めてでした。
素晴らしかったです。

コメント
Mogart 2009/01/25 22:35
I would like to hear and perform chamber music with my friends.
Now I'm a member of local orchestra.Today you had a good experience, haven't you?
 novchan 2009/01/26 16:27
I'm sure that I had a good experience.
What kind of musical instrument do you play?
コメントを書く
コメントを書き込むには、ログインが必要です。
ページTOPへ戻る↑
シェアする